Εγχειρίδιο λειτουργίας του ξενοδοχείου

Το ξενοδοχείο αποτελείται από τρεις ορόφους, 16 δωμάτια (11 δίκλινα, 3 τρίκλινα & 2 μονόκλινα). Χωρητικότητα 33 άτομα.

Ισόγειο: 2, 3, 4, 5.

1ος όροφος: 6, 7, 8, 9,10,11

2ος όροφος: 12,13,14,15,16,17

δίκλινα  δωμάτια με wc (2 μονά κρεβάτια ενωμένα ή χωριστά)

τρίκλινα δωμάτια με wc (2 μονά κρεβάτια ενωμένα & 1 μονό χωριστά)

μονόκλινα  δωμάτια με wc (2 μονά κρεβάτια ενωμένα )

Σε όλα τα δωμάτια υπάρχει πάγκος νιπτήρας και στο πάνω ντουλάπι πιάτα ποτήρια κούπες μαχαιροπίρουνα για χρήση. Στο κάτω ντουλάπι βρίσκεται ο κάδος σκουπιδιών. Δεν επιτρέπεται το μαγείρεμα.

ΕΠΙΠΛΩΣΗ ΔΩΜΑΤΙΩΝ

Μπαλκόνι:   Τραπέζι , καρέκλες, απλώστρα ρούχων με μανταλάκια, ομπρέλα/τέντα

Δωμάτιο:  Κρεβάτια, κομοδίνα, καρέκλες ή σκαμπώ , ντουλάπα, τουαλέτα με σκαμπώ , καθρέφτης, μπαγκαζιέρα.

Μπάνιο: Όλα τα μπάνια είναι με καμπίνα ντους, νιπτήρας, λεκάνη wc.

Καθιστικά των διαμερισμάτων: Καρέκλες, τραπέζι, σκαμπώ.

ΣΥΣΚΕΥΕΣ

Κλιματιστικό, τηλεόραση, πορτατίφ, σεσουάρ, βραστήρας νερού, συσκευή για ταμπλέτες για τα κουνούπια.

ΕΝΤΥΠΑ

Κάρτα DO NOT DISTURB, κάρτα για το περιβάλλον.

ΙΜΑΤΙΣΜΟΣ

Κουρτίνες, καλύμματα μαξιλαριών και στρωμάτων, κατωσέντονα, πανωσέντονα, μαξιλάρια ύπνου, μαξιλάρια φιγούρας, κουβέρτες πικέ, κουβέρτες, ποδόγυρος, πετσέτες προσώπου, πετσέτες μπάνιου, πατάκι ποδιών, αντιολισθητικό πατάκι.

ΟΔΗΓΙΕΣ/ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ

ΕΜΦΑΝΙΣΗ.

Καθαρά και γυαλισμένα παπούτσια, όχι τακούνια.

Απαλό άρωμα για τις μασχάλες και όχι γενικά έντονα αρώματα για το σώμα.

Διακριτικό μακιγιάζ.

‘Οχι σκουλαρίκια και κοσμήματα.

‘Οχι βαμμένα νύχια

Μαλλιά περιποιημένα

Η ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ

Ο/η εργαζόμενος/η  πρέπει να αισθάνεται άνετα στο χώρο της εργασίας και οι κινήσεις του πρέπει να χαρακτηρίζονται από διακριτικότητα και τακτ.

Δεν καταναλώνει αλκοόλ κατά τη διάρκεια της εργασίας του.

Προστατεύει και συντηρεί όλες τις εγκαταστάσεις και τον εξοπλισμό της επιχείρησης

Δεν χρησιμοποιεί τις εγκαταστάσεις και τον εξοπλισμό του ξενοδοχείου προς ίδιον όφελος

Προσέχει ώστε η παρουσία του στα τμήματα του ξενοδοχείου σε ώρες μη εργασίας να είναι διακριτική.

Το κάπνισμα σε όλους τους χώρους  του ξενοδοχείου δεν επιτρέπεται. Τηρείται απαρέγκλιτα ο σχετικός νόμος του κράτους για επισκέπτες και εργαζόμενους.

Κατά την αποχώρηση από τη βάρδια εργασίας δεν επιτρέπεται να φέρει μαζί του τρόφιμα του ξενοδοχείου, ρουχισμό ή οτιδήποτε άλλο που ανήκει στο ξενοδοχείο, χωρίς την προηγούμενη άδεια της διεύθυνσης.

Οι εργαζόμενοι χρησιμοποιούν χώρους και τουαλέτες του προσωπικού του ξενοδοχείου και όχι των επισκεπτών.

Ελέγχουν συνεχώς τους χώρους δικαιοδοσίας τους και επεμβαίνουν σε ζητήματα καθαριότητας άμεσα.

Εναποθέτουν τα προσωπικά τους αντικείμενα, τσάντες και ρούχα στους προκαθορισμένους χώρους προσωπικού και όχι σε κοινόχρηστους χώρους.

ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΜΕ ΤΗΝ  ΔΙΕΎΘΥΝΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ

Το  προσωπικό του ξενοδοχείου όταν εισέρχεται στο χώρο ή αποχωρεί από αυτόν χαιρετά τους επισκέπτες ή συναδέλφους.

Εμφανίζεται δέκα λεπτά (10΄) πριν την έναρξη της βάρδιας του.

Δεν κάνει αυθαίρετα διάλειμμα, χωρίς συνεννόηση με την Διεύθυνση.

Αποχωρεί από την βάρδια του εφόσον έχει αποπερατώσει όλες τις τρέχουσες εργασίες.

Μετά το πέρας της βάρδιας του ενημερώνει τον συνάδελφο για τις επείγουσες υποθέσεις τις σχετικές με εργασίες και ανάγκες επισκεπτών, καθώς και καταγράφει και τις δευτερεύουσες στο logbook, της Υποδοχής του ξενοδοχείου.

Εκτελεί πρόθυμα τις οδηγίες της διεύθυνσης του ξενοδοχείου οι οποίες κινούνται μέσα στα πλαίσια λογικών γενικών εργασιακών και επαγγελματικών πρακτικών ή και ιδιαζουσών του συγκεκριμένου ξενοδοχείου.

Υποβάλλει παρατηρήσεις, βελτιώσεις, καινοτομίες σχετικές με το αντικείμενο της δουλειάς του.

Δείχνει αλληλεγγύη και πνεύμα συνεργασίας με τους συναδέλφους ξενοδοχείου.

Αφήνει τα προσωπικά και οικογενειακά του ζητήματα εκτός επιχείρησης ευθύς με την έναρξη της βάρδιας του. Δεν αφορούν ούτε τον ξενοδόχο ούτε τους πελάτες.

Συνομιλεί για επαγγελματικά ζητήματα με τους συναδέλφους του σύντομα και διακριτικά όχι εις βάρος του χρόνου εξυπηρέτησης των πελατών.

Δεν φωνασκεί μπρος σε πελάτες, ούτε και εν απουσία αυτών. “Οι τοίχοι στα ξενοδοχεία έχουν αυτιά”  συνηθίζεται να λέγεται.

 Η κατανάλωση κολατσιού επιτρέπεται μόνο στο προκαθορισμένο χώρο που έχει ορίσει η Διεύθυνση του ξενοδοχείου.

Το προσωπικό φροντίζει για την αποκομιδή απορριμάτων πάσης φύσεως που παράγει το ίδιο.

Το προσωπικό απολαμβάνει το καφέ του κατά την διάρκεια του διαλείμματος εκεί που του ορίζει η Διεύθυνση.

Η ασφάλεια και οι κανόνες υγιεινής είναι πάντα στο νου των εργαζομένων και τηρούνται απαρέγκλιτα.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΘΕΣΕΩΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ ΥΠΟΔΟΧΗΣ

Εξυπηρετεί τους επισκέπτες, τους καλωσορίζει, τους κατευθύνει προς  τα δωμάτια του ξενοδοχείου.

Παρέχει ειδικές προφορικές (εν συντομία) γραπτές (ειδικό πληροφοριακό φυλλάδιο), τοπικό χάρτη και κάρτα ξενοδοχείου με τα στοιχεία του στους νεοφερμένους επισκέπτες.

Δέχεται τηλεφωνικές κλήσεις ή μηνύματα για λογαριασμό ενδεχομένως επισκεπτών ή μεσολαβεί εξυπηρετεί, παρέχει βασικές πληροφορίες όταν χρειάζεται.

Παρέχει σταθερά ποιοτικές διοικητικές, και γραμματειακές εργασίες, ενημερώνεται για τα εν γένει θέματα φιλοξενίας, τουριστικής και ξενοδοχειακής νομοθεσίας.

Χειρίζεται μηχανικά και διαδικτυακά εργαλεία, πλατφόρμες κρατήσεων, επικοινωνίας (e-mail, fax) μηχανές κρατήσεων, sosial media και ανταποκρίνεται γενικά και ειδικά στις σύγχρονες ανάγκες επικοινωνίας και τεχνολογίας.

Κρατά το ταμείο βάρδιας και αποδίδει λογαριασμό στον αντικαταστάτη του και στο τέλος της ημέρας στην Διεύθυνση.

Ενημερώνει τους λογαριασμούς, ελέγχει την ορθότητα τους, ελέγχει για διπλοκρατήσεις, ταξινομεί τους χρεώστες, επιλαμβάνεται για την εξόφληση λογαριασμών με εταιρείες.

Διασφαλίζει με κατάλληλη προετοιμασία και πρόβλεψη την ομαλή διαδικασία. check in και το check out επισκεπτών.

Είναι ικανή χειρισμού Booking Com.

Επαγγελματική εμφάνιση.

Υψηλού επιπέδου δεξιότητες επικοινωνίας, τόσο γραπτές όσο και προφορικές.

Ξένες γλώσσες: Αγγλικά

Ικανότητα αντιμετώπισης κρίσιμων ζητημάτων.

Ικανότητα οργάνωσης, πολλαπλής αντιμετώπισης ζητημάτων, επίδειξης προτεραιότητας και εργασίας υπό πίεση.

Ελέγχει συνεχώς την είσοδο και την έξοδο του ξενοδοχείου.

Τηρεί τις ειδικές πιστοποιημένες καταστάσεις και τους κανόνες Υγιεινής, σύμφωνα με τα Υγειονομικά Πρωτόκολλα.

Δεν εγκαταλείπει το πόστο της και συνεχώς ασχολείται με ένα από τα κομμάτια των εργασιών που του έχουν ανατεθεί.

Σε νεκρούς χρόνους εκτελεί μικρο εργασίες καθαριότητος του χώρου της Υποδοχής.

            ΚΑΜΑΡΙΕΡΕΣ

Οι καμαριέρες του ξενοδοχείου είναι επιφορτισμένες με συνδυασμούς καθηκόντων καθαρισμού δωματίων, κοινόχρηστων χώρων και πλύσης ιματισμού.

Ελέγχουν την παραλαβή και παράδοση του ιματισμού του ξενοδοχείου από το εξωτερικό πλυντήριο.

Καταγράφουν τις παραδόσεις καθαρών δωματίων αφίξεων και πελατικών στο πλάνο καθαριότητας.

Παρακολουθούν το στοκ των πρώτων υλών, των υλικών καθαρισμού καθώς και εν γένει του ιματισμού.

Αναφέρουν βλάβες και επιδιορθώνουν μικρά τεχνικά προβλήματα.

Λαμβάνουν καθημερινά το πλάνο καθαρισμού δωματίων.

Εφοδιάζουν τις ντουλάπες με τα λινά που απαιτούνται για κάθε δωμάτιο όπως σεντόνια και πετσέτες, και τα καλάθια τους με τα προιόντα μίας χρήσης που εφοδιάζεται το δωμάτιο και το μπάνιο, καθώς και με τα απορρυπαντικά και τον απαραίτητο εξοπλισμό καθαρισμού του δωματίου.

Αναλαμβάνουν τον καθαρισμό του μπαλκονιού, μπάνιου στα δωμάτια, καθώς και τον ανεφοδιασμό των προιόντων μίας χρήσης που τοποθετούνται σε αυτό σύμφωνα με τα πρότυπα της ξενοδοχειακής επιχείρησης.

Καθαρίζουν διεξοδικά το υπνοδωμάτιο και τον υπόλοιπο χώρο του δωματίου ανάλογα με το μέγεθός του πάντα, και αναπληρώνει οτιδήποτε λείπει ή έχει χρησιμοποιηθεί στο δωμάτιο.

Παραδίδει  τα ξεχασμένα αντικείμενα των πελατών που έχουν αναχωρήσει για τη φύλαξη τους στο τμήμα απωλεσθέντων.

Μια  καμαριέρα θα πρέπει να είναι αξιόπιστη, υπεύθυνη, διακριτική, συνεπής.

Η καμαριέρα του ξενοδοχείου πρέπει να ξέρει να ακούει προσεκτικά, να μην κουτσομπολεύει και να ακολουθεί τις οδηγίες της Διευθύνσεως.

Πρέπει να είναι ευγενικές και να έχουν καλές διαπροσωπικές σχέσεις, να συνεργάζονται με το υπόλοιπο προσωπικό και τους πελάτες.

Πρέπει να ενημερώνονται για την λειτουργία του εξοπλισμού και των εγκαταστάσεων. Οι καμαριέρες πρέπει να έχουν δεξιότητες καθαρισμού και να προσέχουν την ατομική τους καθαριότητα.

Να δείχνουν προθυμία, καλή διάθεση και θετική στάση και στις πιο δύσκολες καταστάσεις.

Στην περίπτωση που δεν είναι σε θέση να εξυπηρετήσουν κατευθύνουν τον πελάτη στην Υποδοχή.

ΠΡΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΟΛΩΝ  ΠΑΡΑΘΕΤΟΥΜΕ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ.

Το ξενοδοχείο μας έχει ανοιχτή Υποδοχή επί 16ώρες , με εσωτερική τηλεφωνική πρόσβαση επί 24 ώρες.

Διαθέσιμη υπηρεσία αφύπνισης. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Υποδοχή.

Άφιξη:

Ώρες άφιξης  15:00 – 22:00

H άφιξη μπορεί να γίνει και νωρίτερα ανάλογα με την κατάσταση του δωματίου μετά από συνεννόηση με την Υποδοχή

Αναχώρηση:

Την ημέρα της αναχώρησης παρακαλείστε να ελευθερώσετε το δωμάτιο σας έως τις 11:00 το πρωί. Η αναχώρηση μπορεί να γίνει αργότερα κατόπιν αιτήματος και βάσει διαθεσιμότητας.

Για την εξόφληση του λογαριασμού σας δεχόμαστε VISA και MASTERCARD.

Δρομολόγια  και τιμές λεωφορείου  ΚΤΕΛ

ΕΚΔΡΟΜΕΣ/ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΕΣ Οι υπάλληλοι υποδοχής θα σας πληροφορήσουν για όμορφες περιοχές που μπορείτε να επισκεφτείτε και να σας κλείσουν εισητήρια.

ΕΝΟΙΚΙΑΣΕΙΣ αυτοκινήτων/ μηχανάκια/ ποδήλατα βάρκες. Τιμές και διαθεσιμότητα στην Υποδοχή.

ΜΕΤΑΦΟΡΑ από και προς το αεροδρόμιο (με ταξί ,επιπλέον χρέωση)

ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ Αν χρειάζεστε προσωρινά έναν υπολογιστή απευθυνθείτε στην Υποδοχή για να σας το παραχωρήσουν (laptop), άνευ χρέωσης.

Για εκτυπώσεις fax, σαρώσεις, φωτοτυπίες   θα εξυπηρετηθείτε στην Υποδοχή, άνευ χρέωσης.

Ίντερνετ

Δωρεάν! Wi-Fi διατίθεται τόσο στους κοινόχρηστους χώρους όσο και στα δωμάτια.

Κωδικός πρόσβασης: a2375072191

Κλιματισμός
Η μονάδα κλιματισμού λειτουργεί από το τηλεχειριστήριο στο δωμάτιο σας. Κάθε διαμέρισμα έχει το δικό του ανεξάρτητο κλιματιστικό.
Για την λειτουργία του κλιματισμού είναι απαραίτητη η τοποθέτηση της κάρτας δωματίου στον ειδικό υποδοχέα στην είσοδο του δωματίου Παρακαλούμε, σιγουρευτείτε ότι όλα τα παράθυρα και οι πόρτες είναι κλειστά.

Κεντρικό χρηματοκιβώτιο

Το ξενοδοχείο διαθέτει κεντρικό χρηματοκιβώτιο στο οποίο μπορείτε να φυλάξετε τα πολύτιμα αντικείμενα σας μέσα σε φάκελο που παρέχει το ξενοδοχείο, αφού συμπληρώσετε σε λίστα τα αντικείμενα αυτά και την υπογράψετε.

Υπάρχει διαθέσιμος βραστήρας νερού σε όλα τα δωμάτια του ξενοδοχείου . Προσφορά μας 1,5 λίτρο εμφιαλωμένο νερό.

Όλα τα δωμάτια του ξενοδοχείου είναι εξοπλισμένα με mini ψυγείο συντήρησης.

Υπάρχει διαθέσιμος στεγνωτήρας μαλλιών για προσωπική χρήση στo δωμάτιο.

Τμήμα Ορόφων:

Τα δωμάτια καθαρίζονται και τακτοποιούνται καθημερινά. Η τακτική καθαριότητα ξεκινά στις 10:00 π.μ. Σε περίπτωση που επιθυμειτε η καθαριότητα του δωματίου σας να γίνεται σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα παρακαλώ ενημερώστε την Υποδοχή.

Τα κλινοσκεπάσματα αλλάζονται κάθε 3 μέρες. Ο ιματισμός μπάνιου κάθε 2 μέρες. Αν επιθυμείτε συχνότερη αλλαγή πετσετών παρακαλώ επικοινωνήστε με την Υποδοχή.

Σκεφτείτε όμως πόσοι τόνοι πετσέτες πλένονται καθημερινά άσκοπα και πόση ποσότητα απορρυπαντικού καταναλώνεται, το οποίο μολύνει το νερό και γενικά το περιβάλλον. Πετσέτες στο πάτωμα του μπάνιου, σημαίνει “αλλαγή”. Πετσέτες κρεμασμένες, σημαίνει ότι θα “ ξαναχρησιμοποιηθούν”

Μια βρεφική κούνια σε κάθε δωμάτιο πάντα κατόπιν αιτήματος σας και συνεννόησης/επιβεβαίωσης με το Ξενοδοχείο πριν την άφιξη σας